Chasing all my cares away

Godmorgon!

Lite mellanväder idag också men jag är taggad och glad!
Sitter och ler för mig själv och undrar vad min granne tänkte tidigare idag när han knacka på för att fråga om några upphittade nycklar tillhörde mig och jag öppnar dörren i pappas gigantiska fleecetröja, luddiga tjocksockar oh studentmössa. Han såg lite förvånad ut men ja vad tusan, jag var ju inte naken iaf! :D

Min rapport börjar lida mot sitt slut och nu återstår egentligen bara en sammanfattning, källor och få koll på alla bilagor! Alla sådanadär typsnittsgrejer i Word måste sparas till måndag eftersom jag inte har något sådant fungerande program.

Ska försöka lägga in en högre växel så jag kan gå ut och röra på mig lite,
blir så less på allt det här sittandet framför datorn!

Sen hoppas jag få en glimt av Daniel ikväll också, den snyggfan!



Ha en skön fredag alla därute!

Kommentarer
Postat av: Em

Ahahahahahahahaha xD din klädsel hahahaha för av skratt, men tur att du inte var naken iaf!!!!!!!! xD

2012-05-18 @ 15:37:00
Postat av: Bodypalace

=) haha alla har rätt att ha sin egna unika stil

2012-05-18 @ 16:37:10
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0