En napoleonbakelse med tillhörande skvätt kaffe med en fin pojke på byns enda konditori.

Jag ville aldrig att helgen skulle ta slut, men det gjorde den tyvärr.
Hursomhelst så har jag haft det så jäkla härligt!!!
All cred till min underbara, ljuvlige Daniel!

Nudå? Kaffedarrig i väntan på maaaaat och röd i örat för att jag och Mathilda gjorde varsitt spontanhål efter skolan. "Nämen om man skulle göra ett extra hål!" "Nämen oj! Nu går vi ju mot smyckesaffären..."
Hahaha ÅH!

Beväpna dig med vingar säger Thåström. Varför int liksom?


 <--- ♥

Kommentarer
Postat av: tild

Pluttisar snuttisar!



Jävligt bra impulsgrej tycker jag :D

2012-01-30 @ 18:18:25
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0