Måste bara skriva av mig alla de här omtumlande känslorna!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

VET INTE OM DET ÄR PANIK ELLER LÄNGTAN JAG FRÄMST KÄNNER INFÖR PREMIÄREN IMORGON!!!!

NERVS OF STEAL ... not!

Mest är det nog bara kärlek inför mina klasskompisar, lärare och för teater i allmänhet som jag känner.
Har gråtit, hostat, skrikit en massa senaste veckan men framför allt skrattat under den här veckan tack vare alla fina jag haft omkring mig och energin jag fått från mig själv när jag kunnat leva mig in i min roll!

PREMIÄR imorrn och bara ÅH så spännande!!!
NU SKA VI LEVERERA VÅRT KÄRLEKSBARN!!!
... och okej, jag längtar mest!!!

Bjussar på pics som några i klassen tagit :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0