I just struck in my birthday-suite, and let everything hang loose

Tror att den här dagen verkligen ville göra mig så less så möjligt på allt möjligt så att jag ska peppa ännu mer till Turkiet, för det mesta gick verkligen fel idag!

Försov mig, fick i uppgift att skriva en uppsats av läraren som en vecka innan sagt "du behöver inte oroa dig, vi ska inte börja på något nytt innan sommarlovet"..., tekniken strula på vår ljud-redovisning (fast det blev ändå ganska kul där mitt i alltihop!) Var endast två stycken på elevrådsmötet som kunde tänka sig ta tag i elevrådet i höst och självklart var jag en av dem, kroppkakorna var supersalta, jag glömmer bort min teori-lektion på körskolan och så får jag ett sms från ett av sommarjobben jag ska jobba där det står att vi kommer få ca 75% sämre i lön än vad de lovat så det blir att fara dit och försöka reda ut allt! Dessutom gick min väska sönder också - jävla skit! Ursäkta allt mitt klagande (och i-landsproblemstjat) men det behövde få komma ut!!!

Ikväll träffade jag iallafall min underbara teatergrupp som var lika fina som alltid och fick mig att skratta - så tack för energin underbaringar! Mamma, pappa och Razze var här för en stund sen också, bjöd på glass och sa hejdå - åh älskade familj!! Kommer sakna dem och en massa andra fina imorgon när jag åker!♥

Men jag är så fruktansvärt jävla less på allt som har med skolan, körkort, sommarjobbsplaner, styrelser och andra måsten att göra för tillfället så det ska bli så fantastiskt grymt att åka iväg en vecka och andas ut!!


Packar det sista och lyssnar på "tagga turkiet"-listan såklart!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0