SURMONTÉ LES DIFFICULTÈS!

Har körkortsteoriet och teatrat i kväll - gosemysigt!

När jag återvände hem ville jag inte gå miste om den tokigt vackra kvällen genom att stänga in mig och plugga, så jag kom på en kalasbra lösning: kokade kaffe och packade fikat + franskaböckerna och begav mig till ett nyutslaget häggträd och satte mig där under.

Nötte glosor, lyssnade på alla mystiska ljud från staden, luktade på blommorna, intog koffein och socker med stor glädje och betraktade naturen; en orangerandig liten polare gjorde mig sällskap, jag såg rosa moln och en DOUBLE RAINBOW!!! :D :D :D

NU: Massa mera franska samt gojite + snabbkaffe = KAFFTE? :D


..... Med mjölk i också = LATTFFE? :D :D :D :D :D :D

ååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh måste skärpa mig och get serious...

-
-
-
-
-
-
-


....vilket osökt leder mig in på en bild Mathilda tipsa om igår!!!!



Hahahhahahahaha åh så jävla braaa!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahaha asså bilden, jag dööör!! xD

2011-05-21 @ 08:46:20
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0