Addicted

Nää men vad trodde jag egentligen?
Att jag skulle kunna följa en lista här på bloggen och skriva efter den varenda dag?
Misslyckades på tredje dagen - men det var nog värt ett försök ändå!

Tror att jag kanske ska skriva ett inlägg då och då som jag tillägnar något särskilt i mitt liv, men kanske inte varenda dag. Men just idag är faktiskt en sådan dag!

...så jag presenterar *smäktande trumvirvlar* 

Det här är jag beroende av:

* TE! Grönt, svart, rött, på påse, fruktigt, rökigt, stökigt, sött, beskt, nytt, gammalt, billigt, dyrt spelar som inte så stor roll för mig! Eller, det är klart jag har mina favoriter; Chai, vanilj och polka - men jag gillar variation och att prova nya téer! Dricker allt mellan 2 till 5 koppar per dag och samlar på tékoppar ( och så smått på fina téburkar). Vill jag pigga upp mig själv så funkar alltid en kopp te!

*Kaffe! Började så smått i somras på min feriepraktik, och fortsatte under höstterminen när jag behövde piggas upp under jobbiga lektioner. Jag har några kaffekompisar som också dricker kaffe så jag antar att kaffedrickandet är lite som att röka, något man börjar med tillsammans med vänner och familj och därför gör att man känner samhörighet - men sedan så är det ju riktigt gott också!

* Att göra någonting!!! Att inte göra ett dugg eller att inte ha något särskilt planerat på en hel dag gör mig tokig och får mig att klättra på väggarna! Även om jag vilar så är hjärnan i full gång och hittar på saker som jag ska göra därnäst!


Eller, egentligen är jag ju inte beroende av det!
Jag börjar ju bara längta väldigt mycket efter det när jag inte fått det på länge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0