Ljuvligt

Hade en episk fredag som bestod av;

Riskettan - lunch med Linda - Glassfika på Ainas med coola klasskamrater - powernap med gos-Emelie -
filmkväll i Bersan med Emelie,Mathilda, Carro och Hannes - tight och mysigt i lill-läggan under natten med Frida,Emelie och Danne! FETT!

Mathilda tog bilder under den episka fikan!!









Och igår hoppade jag och min fina lillasyster på bussen till Luleå för en heldag med shopping!!
Jag hittade typ hur mycket som helst - (bland annat en helt onödig gul jacka som jag fullständigt älskar)
och hade det jäääääääääääääääääääääättefint tillsammans med min ljuva syster!
Tack korven - du är världens bästa syster! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0