I dare you to -

Igår hade teatrarna i vår klass gästlärare på skolan och det var väldigt intressant!
Vi jobbade med fysisk teater och lärde oss hur man kan kommunicera känslor och handling till en publik eller till varandra utan språk, ljud eller minspel - enbart genom rörelser! Det var både roligt och utmanande och tiden flög snabbt iväg. Även fast jag behövde masa mig upp flera timmar tidigare än vanligt på en lördag så tyckte jag att det helt klart var värt det
- jag lärde mig verkligen något nytt!

Idag har jag dödens träningsvärk efter teaterpasset igår och trots att det smärtar så tycker jag att det känns otroligt häftigt att det är just genom teaterövningar som jag fått den starkaste träningsvärken i magen någonsin trots otaliga år av fysträning med fotbollen och gymbesök. Sit-ups kan slänga sig i väggen!!!


Säkert! På engelska.
Först var jag skeptisk,
mycket av det jag älskar med henne är det norrländska vemodet
som kommer fram så starkt i hennes svenska låtar.
Men - everything went better then expected!
Hon är ljuvlig med Hello Saferide, Säkert! och även med Säkert! på engelska.
Alltid lika magisk, fina fina Annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0