Vet ni hur en hummer låter när den kokas?

Längesen sist minsann!
Senaste dagarna har jag ägnat åt att umgås med familjen, filosoferat med Emelie, kramats med Danne och jobbat de sista
timmarna! Nu har jag alltså sommarlov igen vilket känns mer än fantastiskt!!! :D

Förra onsdagen smygstartade jag ledigheten litegrann när jag kastade mig på ett tåg tillsammans med Carro, Bea och Josse
som tog oss hela vägen till det sköna Östersund! (men först till det lilla men ack så grova samhället BRÄCKE!!!!) men nog om det...

De två första dagarna bodde jag hos min morbror och hans familj och det var ett riktigt härligt återseende med mycket prat, kramar och kaffe! :D
Min kusin Mira var snäll och lånade ut sin säng till mig när jag ramlade in på nätterna efter att ha dansat runt på festivalområdet - tack!
Och tack till er alla för att jag fick träffa er och bo hos er!!! :D Det var ljuvligt!!!

I det stora hela så var hela den helgen och Storsjöyran helt fantastisk!
Östersund var en riktigt vacker stad, jag fick umgås med härliga vänner och släktingar, stifta nya bekantskaper, se några av mina absoluta favoritartister live,
upptäcka nya musikaliska underverk, äta jävligt go mat, dansa så svetten rann, vara med om helt sjuka grejer och när jag trodde att jag skrattat andan ur mig - skratta lite till!

Hade med mig kameran men fotade tyvärr inte så många bilder,
men här kommer de få som jag knäppte iaf!! ;D


På ditresan så var tåget väldigt försenat så att vi blev bänga av all väntan!
Särskilt Carro................................!



Bezokezo och Josse var två slitna krigare efter SMK....


... Rickie och Carro likaså!


De använda våtservetterna har jag torkat mina vader med efter SMK..........fräscht?!? xD
Kan säga att jag har Bamse och hans vänner att tacka för mycket under den helgen..!!



Vi brudar drog till den grymma kinarestaurangen Eastern Palace för att fira vår goa Bea!



höhöhöhö Carrko a.k.a Chicken!!



Det serverades mustig sushi och sneaky Carr så jag var happy! ;)


Eftersom Bea fyllde arton så fick hon både en gratis glad efterrätt i stil med Mulan (Mushu: GOmorron! Den är glad att se dig!!!!)
samt en ljuvlig party-servett-hatt!! TJÄNA! :D



Den enda artist som fastnade på min kamera var Daniel Addams Ray som var väldigt gölli i sina Aladdin-brallor! :D



...och bredvid Badhusscenen växte en jävligt majestätisk tall :D :D :D



3 ljuvliga blomsterflickor at 7 in the sundaymorning på väg hem från sista festivalkvällen!

 Vi var lite trötta efter den långa natten och promenaden så vi stannade av en stund på Statoil som var öppet och där
hittade Josse det som hon så desperat sökt efter hela kvällen!!

Och det bästa av allt; Gubben framför i kön INSISTERADE på att få köpa en KALLKÖRV!!!! xD xD xD
Har nog aldrig avlidit och återuppstått så brutalt i hela mitt liv!!!


På tåget på väg hem underhöll vi oss själva...


 och jag var jävligt lummig!


... Bea var knäckt!



Och vi hade en saftig hatt med mat!!! SOFT! :D

En tämligen brokig samling bilder det där! Visar en bråkdel av all ljuvlighet under festivalen men de visar alltid någonting!! :D
Och just det, vad tyckte jag om musiken??? Jag är fantastiskt nöjd!!! :D
Har fått bevittna SMK, Maggio, The Ark, Timbuktu, Lykke Li, Håkan Hellström, Big Boi, Adrian Lux, Icona Pop och lite Henke Berggren
och de var alla alldeles fantastiska!!! :D  Fast jag tror att Timbuktu, Lykke Li, The Ark och SMK kramade mitt hjärta bäst! ;)

Storsjöyran på återseende säger jag bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0