Äntligen är jag här.

Nu har jag pluggat en vecka på Fridhems teaterlinje och det känns så obeskrivligt jävla tokbra.
Klassen, internatet, lektionerna, lärarna, framtida projekt allt gör mig så lycklig oh peppar mig till tusen!!!!!
 
Och igår hade hela teaterlinjen första festen tillsammans!!! Hur roligt och efterlängtat som helst och när jag stod där bland alla mina fina nya klasskamrater och dansade för glatta livet drogs "Na Na Nah" på i högtalarna och då kändes det i hela mitt sinne att nu lever jag verkligen min dröm.
 
Jag går på Folkis med ett gäng otroliga människor och får hålla på med teater på heltid
- fyfan vilken grym känsla!!!
 
 
"Precis som om man siktar för lågt så hamnar man lågt,
men jag ville nå längre än så och hamna bland molnen!
Gick till skolan med min nya rymddräkt men låtsades att det var en rymddräkt
- jag håller drömmen vid liv"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0