You do the walk, yeah you do the walk of life, yeah you do the walk of life.

Hej vänner!
 
Hemma nu efter några fantastiskt goa dagar i Härnösand och jag mår som en prinsessa!
Jag har bara haft det så jäkla bra - framför allt för att jag fått träffa min undersköna Caroline och skrattat med henne och Mathilda så jag nästan fått kramp i magen och det, det är liksom bara lycka!!! ♥
 
Dessutom har jag ätit massa god mat, druckit otaliga koppar kaffe och te, sett Herkules och en halv American Pie, dreglat i en förvånansvärt skön tältsäng, bastat ( det var skönt som fan!) och även fått en riktigt kulturchock med både en alldeles för djup konsert (läs: framfall + estetjävlar) och en dansföreställning av självaste Norrdans så jag känner mig sådär härligt kulturell igen! Jag och Mathilda har utforskat staden litegrann och fyndat som fasiken på en riktigt bra second hand (= nöjd föralltid) och jag har tillochmed varit uppe på ett berg och plockat blåbär. Sedan har vi fått stifta bekantskap med många av Carros otroligt fina grannar och de har bemött oss så ljuvligt och även de har bjudit på himla många skratt så jag är alldeles varm i själen. Resan avslutades dessutom med en tokgosig utekväll som gick från förfest utomhus med filtar och galet roliga ölspel till en jättemysig krog och jag var i extas!!
 
ÅH, tack alla som förgyllt de här dagarna - de har verkligen gjort mig gott!!!
Särskilt tack till min resekompanjon och såklart värdinnan herself;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0