Obsessions! Obsessions!

Det finns få materiella ting som jag dånar så mycket av att jag måste sitta som på tusen nålar framför Tradera med svettiga handflator och bultande hjärta och maniskt trycka på "Höj ditt maxbud" i auktionens sista, självande minuter fast jag för länge sedan passerat gränsen för vad jag först tyckte var en rimlig summa.
 
Meeen, så finns det ju faktiskt blommiga skor i märket dr.Martens på denna planeten.
Som får mitt hjärta att smälta och som fick mig att lida mig igenom hela förmiddagen.
(Huvva så självdestruktivt!)
Lyckligtvis var det jag som fick köpa dem och priset jag fick betala var ändå inte att jämföra med vad jag hade varit tvungen att betala för dem helt nya.
SÅ NU ÄR JAG GLAD och upplever den högsta glädje som jag kan få ut av materiell kärlek skull jag tro!!! :D :D
Så här ser dem ut,
Inte illa eller hur?
 
 
Nu ska jag äta mango, dricka te och vara mer glad!
Jag har insett att jag faktiskt trivs i den här årstiden som kallas hösten
och jag har fått så himla mycket fin energi av teatergruppen, middagen hos min söta mormor och fina samtal med Mathilda, mamma och pappa att jag är så himla nöjd och belåten!
 

Kommentarer
Postat av: Barryvarry

FINA

Svar: JA VISST ÄR DOM!? :D Kul att du å tycker det! :)
Elisa

2012-10-18 @ 23:24:35
Postat av: Mia

Någonstans på de där skorna står det ELISA :) Superfina!

2012-10-19 @ 00:39:14
Postat av: tild

de klär din själ, ditt sinne och din sprudlande ljuvlighet

2012-10-19 @ 17:06:56
URL: http://coopertrooper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0