Nu spränger vi taket!

Ännu en förtrollande måndag håller på att lida mot sitt slut.
Idag tog jag en kylig skogspromenad, lyxig frukost, goosigt samtal med Emelie och sen en svettig spring så jag precis hann på bussen till Luleå! Där väntade en vacker Mathilda och tillsammans tog vi tag i saken och bokade in varsin tatueringstid / samma dag, samma tid, samma ställe!!!
Det kommer bli min första, hett efterlängtade tatuering och jag är så sjukt taggad samtidigt som jag är livrädd,
så det känns skönt att Mathilda bokstavligen kommer dela min smärta vid min sida den dagen! ♥
 
Vi hann även ta en jäkligt god kokoslatte, en lång stund på Lush och massa övrigt spring i allsköns affärer innan vi glada och uppfyllda hoppade på bussen igen. Nästa gång vi besöker Luleå så blir vi gaddade - GALET!!!!!! :D
 
 
 
Ikväll har jag brunnit av kreativitet(fler möjligheter till framtida roligheter untz untz), läst feministbok och dött av skratt + varit nära på att slå en nedvärderande köttätare med en stenhård soyabratwurst i ansiktet!!!! (om en sådan hade funnits tillhands!!!) Nejmen, fler mer kosntruktiva vegetarianska tankar ska komma här på bloggen inom kort!!
För nu ska jag till Danne och se Dexter med han och Johan, pusspuss!!! :*
 
 

Kommentarer
Postat av: ruldvard

Tatueringen - TAGGATAGGATAGGATAGGA
Kreativiteten - JAAAAAAAAAAAAAA
Feministboken - HAHAAAAAAAAAAAAA
Den nedvärderande köttätaren - SLAKTAAAAAAAAAAAAA

(kan man inte vara öppensinnad kan man lika gärna få sina balls chopped)

2012-10-02 @ 09:26:02
URL: http://coopertrooper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0