Mitt senaste fynd!

Igår gick jag ju som jag tidigare förtäljde på second hand,
och tror ni inte att det första föremål mina ögon föll på när jag stegade in i rummet
tog mitt hjärta med storm!?! Jag har sökt en charmig, bekväm, inte alltför stor och inte alltför dyr fåtölj i nästan 2,5 år och nu har jag äntligen funnit den!!!! :D :D :D
 
För 60 ynka spänn blev den slitna krigaren med en fantastisk själ min,
och så här ser den ut;
 

Jag är iaf RIKTIGT nöjd och klurar nu på ett passande namn till den gosiga tingesten!
Några förslag??? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Tild

Skrulf

Svar: Haha! Rut-Solveig Skrulfsdotter!!
Elisa

2012-10-11 @ 17:59:18
URL: http://coopertrooper.blogg.se
Postat av: -

Rut ;)

Svar: Åh! Fint förslag! Jag gillar det... hon kanske får ett dubbelnamn - Rut-Solveig? :D
Elisa

2012-10-12 @ 14:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0