Sätt allt på ett kort.

Imorgon hoppar alla teatrare på en astidig buss till Luleå för att delta i en teaterfestival på Norrbottensteatern d. v. s kika på teater men vi ska även spela vår vampyrberättelse där på lördag! Och vet ni vad?
DET ÄR SLUTSÅLT!!!

Jag är tokigt nervösch men framför allt sjuuuuukt glad och peppad!!!
Läskigt/roligt nog är det även en tävling där man kan gå vidare och få spela sin pjäs i Stockholm och det bidrar ju också till att pulsen ökar.
Men nu ska vi mest ha kul!!! Går vi vidare så är det ju världens fetaste bonus! :D :D




Hejdå på ett tag! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Måste bara säga att du var otroligt bra när jag såg dig på scenen i Luleå! Blev så inspererad av ditt sätt att skådespela! Alla var så bra, ni hade verkligen gjort det bra! man ska ju inte se LÄNK som en tävling men jag hoppas verkligen att ni går vidare till Stockholm...jag har inte kunnat tänka på något annat än eran Vampyrberättelse, eran inlevelse och eran talang! Tack! :)

2012-05-07 @ 13:14:41
Postat av: Alma

Sv: Jaaa, det är på scenen tillsammans vi ska vara!



Tack gode gud för kafeer! <3

2012-05-08 @ 08:29:16
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0