Kolla Kolla

En annan ljuvlig bild som jag måste lägga upp är denna;



Blir glad i hjärtat när jag ser den här! Fotot togs inne på Olles en fantastiskt rolig kväll för nån vecka sen.
Fotografen Carro har varit borta ett tag efter det men snart kommer hon hem och då kan fler såna här bilder tas på festliga ställen, fast där hon också syns helst! :D

Tänkte på Carro nyss när jag stekte halloumi och lyssna på Peace&Lovelistan och Mathilda när jag såg bilden och insåg att FAA-AAN vad vi verkligen måste fara dit tjejer!!!
Inget jobb får stå i vägen för detta!
Vi ska vila från det och alla jobbiga framtidar och lyssna på fantastisk musik, sunka i tältet, träffa nytt gött folk, ha skitsnygga kläder, dricka vin & absinth ur petflaskor och ha det jävligt nice tillsammans bara!
Kanske grilla en halloumibit eller två också på nån flottig engångsgrill.
Längtar ihjäl mig!!!

Kommentarer
Postat av: knullruld

Och när brudarna dricker vodka och skuttar

runda brillor och flashar lår och -



Hadelatten da da - umpapa omp

Får man inte göra - inte bra

Hadelatten da da - umpapa omp

Det var det jag sa - det var inte bra

Umpapa!



2012-05-18 @ 01:16:11
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0