Medicate it right

"Den där känslan av att ha varit hos frisören!!!!!!" [lööööööööv it!]
Mitt hår är så ljust & fräscht & jämnt! Luktar gott gör det också!

Vääärldens goaste frisör och den finaste systern som höll mig sällskap hela tiden!
- och hela dagen fram till nu tål att tilläggas. Fina fina Frida!

Känner mig tyvärr inte tiptop nu men ska kurera mig med några av mammas vegbiffar,
te, lite tvtitt och kanske någon go film sen + den här då Deportees – The Doctor In Me.

Bästa spåret på skivan enligt mig och även den med mest passande titel för kvällN.



- KOM IGEN vi gör det bara Nils Ola Daniel Rydén?!!?? :D

Kommentarer
Postat av: tild

gör elefanter. Kom igen.

2012-03-06 @ 20:46:45
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0