Innan Emelie dyker upp =)

Ny vecka och jag har oväntat mycket enRgiiii!!
Trots att jag får nya uppgifter så fort jag blivit klar med de gamla
så är jag som glad ändå!
- "Måst man överleva en stroke/cancer/bilolycka för att kunna vara lycklig?"

Och om precis en vecka fyller jag år - alltså blir det tisdag och min födelsedag samma dag!! :D
Jag önskar mig...

* En smartphone så jag kan spela Ninja Fruit Slice och ta bilder
* Bidrag till ett stycke bal/studentskor
* En jordglob
* En kaffepanna (så jag kan koka gokaffe från temagasinet!)
* En engångskamera!!! En sån har jag alltid velat ha!
* Krunis nya skiva
* En ny mascara för min är så himla slut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0