ÄT kakan - du vet aldrig om det blir din sista!!!

Har tisdagsdejt med Emelie idag vilket riktigt var på tiden!!!!!!!!
Vi skulle gå och träna men blev riktigt snopna när mitt nya gymkort inte skulle registreras förrän om 24 timmar och att jag därför inte fick träna ikväll - riktigt surt!!!

Emelie och jag gick besvikna ut men såg till vår glädje Waynes framför oss,
så varför inte ta en fika liksom!? ;) Perfekt för då kan vi prata lääääänge!

Drack en kaffe och velade om jag skulle köpa en kaka jättelänge för jag var både mätt, snål, ville-vara-nyttig men samtidigt ALLTID sugN men jag bestämde mig för att tacka nej.
...Tills jag satt på deras toa 3 minuter innan stängning och fick en uppenbarelse:
"Tänk om jag skulle dö ikväll och inte köpte en kaka!!!"

Tanken kändes ofantligt fasansfull och som tur var hade inte kassan stängt så jag fick med mig morotskakan i en doggybag hem och jag var sannerligen lycklig! :D ( älskar uppenbarelser! :D )

Min och Emelies kvällsplan gick ju inte riiiiiktigt som planerat men blev ljuvlig iallafall!
Nu har min söta vän somnat i soffan med sin samhällsbok över skallen så jag ska nog slå mig ner bredvid
henne och beskåda lite Project Runway!

♥---------------------> 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0