Å ensam är så jävla stark så jag behöver aldri be om hjälp.

Provar min studentmössa hela tiden trots att skärmen är sne
och fast jag inte direkt längtar tills jag ska ha den PÅ RIKT.
Vrider och vänder på skallen så att mössan ser helt okej ut tillslut.

Sen kan jag ju nämna att jag är igång med träningen igen!!!
Eller igång och igång...
Träna imorse och känner mig redan fett stark och vältränad! ;D

Det är så skönt att ha låga krav på sig själv när det gäller någon grej.
Är som bara glad för att jag är snäll mot min kropp och kan rensa tankarna
från alla virvlande måsten och beslut när jag anstränger mig fysiskt.

Avslutar kvällen med denna ljuva som äntligen finns på youtube!!



Godnatt!

PS: Ingen enda liten söt som vill se Hungerspelen med mig i helgen?
Har ju sett framemot detta i en evighets evighet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0