Uppdatering!!!!!!

Har jag en blogg?!?!
Ja just ja! :D

Sen vi hördes sist har jag varit på Cypern med ett gäng fina brudar!
Där badade vi mycket, åt god mat, träffade massor med nya, trevliga människor, festade till morgonen och dansade våra asses off bl.a! Dessutom fick jag åka ambulans för första gången i mitt liv då Emelie skadade sitt knä (hon är på bättringsvägen nu tack och lov!!), antagit en något brunare hudton och prata politik med folk från flera olika länder! (man måste ju höra sig för om läget i världen!)

Sedan jag kommit hem har jag pussat på familj, husdjur och pojkvän, firat lite midsommar samt skolat in mig + börjat sommarjobba på Hemtjänsten! Funkar jättebra tycker jag förutom det här med att hålla tiderna, men ju längre jag jobbar desto snabbare kommer jag bli!

Och nu då? Jo, efter många om och men och tagg men vaga förhoppningar ska jag ta och uppfylla en dröm i veckan! Efter fyra år av längtan ska jag i år äntra Peace & Love!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Är taggad till tänderna på KENT och massa andra artister såklart samt att få uppleva festivallivet!
Åker med de ljuvliga Carro, Mathilda och Rickie så kommer nog bli en awesome time!!! :D

Avslutar med en tveksam men tokrolig bild från studentveckan där jag utklädd till smurf skulle ligga i underkläder på en fordonares bil due to burträskbingo...! Oturligt nog vann vi inte trots min fantastiska insats!!! :/ :/




Hahaha ja vad ska man säga?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0