Kompletterar***

och sen så vill jag till Bjursele och hälsa på I Linköping och festa och äta lunch med mamma och fiska med pappa och krama min syster och fika med mormor och krama mina kompisar och dricka massa kaffe och lyssna på p3 tills öronen ruttnar och bara andas in den härliga sommarluften och sola och vara spontan men samtidigt planerande och försöka lösa min förvirring och ett par nya martens vill jag ha (ett par ljusgula!!!!) och lära mig spela gitarr på riktigt och SAXOFON och slänga gamla kläder jag aldrig ändå använder och alltid ha en bukett fräscha blommor hemma som renar upp sinnet och massa pussar vill jag ha av min Daniel och gärna en resa med han och en solresa också för att värma min kropp från utsidan och in och bra filmer vill jag se och lära mig laga nya maträtter och ja....njaaaaaa... okej jag vill nog köpa en ny mobil också, egentligen......

Det var bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0