SUPERFITTA

Riktigt go dag idag!
Först svenska och första religionslektionen idag - och jag är råtaggad!
Läraren var helskön och jag tycker det verkar vara en riktigt intressant kurs!

Efter skolan kom Emelie till mig och vi käka middag, prata massa och stack sedan ner till gymmet för vårt första pilates-pass! Var inte någon svettig träning men fy fasiken vilken träniingsvärk jag kommer ha imorgon!!!
Man tränade både muskler, smidighet och balans, vilket särskilt de två senare är grejer jag kan bli mycket bättre på..!

Men det var roligt och jag och Emelie har bestämt oss för att fortsätta med det! Känns tokskönt!
Sen vi kom hem har vi ätit tacos och druckit vår hemmagjorda superdryck för att bli riktigt fit for fight!!



Nu ska vi sussa för att bege oss till gymmet för lite styrka imorgon... hej å hå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0