Samlar drömmar i fickan.

Jag har en fin säsong nu! Om jag bryggde ett vin av alla mina upplevelser och känslor just nu så skulle det
nog bli alldeles utsökt och alla ungdomar skulle dricka för mycket och bli skickade till toxen varenda en!

Har trevliga lektioner bara nästan, goa klasskamrater och igår var jag i Byske och umgicks med mina ljuva brudar hos Helle samt med mamma och Frida! Danne saknar jag men han träffar jag snart och teatern och andra jobbet och pappa och hunden också är så fina och jag får min beskärda del av fina filmer och träningsvärk av både träning och skratt och lite partyliv får jag med.

Men något ligger där bakom ytan och kittlar sådär på vippen till irriterande.
Jag vill nog inte uttrycka mig,
Jag vill nog mer bli inspirerad!
Längtar efter nya smaker och dofter och platser och melodier.


Kommentarer
Postat av: tild

du kan få lukta på min sjärre babe!

2012-01-17 @ 22:10:33
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0