Nära kollavippen.

Åh denna helg!
Jag som inte skulle festa den här helgen men trots det blev det utgång på Olles - Ooops! :S
Men det var nice och fint att umgås med mina flickor :*

Danne sov hos mig efteråt och jag laga han en jävligt go vegtortilla som en riktigt kvinna!!!
Sen på lördagen var allt soligt och ljuvligt. Fikade på Stigs med Jessika, Alma, Lisette och Mathilda
- jättemysigt hade jag det!
Sen träffade jag pappa som föreslog Max & Bio och jag tackade glatt ja!
Vi såg Persbrandt och hans pumpade biceps i "Hamilton" och ja, den var ändå bra för att vara en svensk actionfilm må jag säga! :D

Idag har jag tjänat cash, kört bil och dragit en trän = helt slut!
Ska ta en mack och en sov nu innan den nya veckan!

På tal Om Persbrandt = hitta denna lustiga bild när jag sökte på honom - SASSY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0