Livsnjutare.

Var tusan tog min dygnsrytm vägen?
Ingen vet!

Just nu sitter jag och skriver papper så att jag ska få lön snart = katching!
Bara så typiskt att det är så himla mycket som ska fyllas i!
Mest troligt sitter jag och stressar upp Emelie av bara farten också -
misstänker att hon tycker jag är segare än sirap eftersom vi skulle ses idag,
hon har varit uppe sen halv nio och jag känner mig nyvaken.

Meeeeeeen de som är mina vänner vet nog att jag avskyr att skynda mig med ja, allt.
Vad äre för vits med att äta om man måste skynda sig och inte hinner njuta? Varför inte dra i sängen länge när man kan? Varför slita på sig alla kläder snabbt som attan när man lyssnar på en bra låt och är ensam hemma och kan låtsas dra på sig dem så sensuellt man bara kan framför spegeln? Varför inte bara stanna upp och lukta på hyacinten som luktar så ljuvligt i fönstret?

Det är som inte det att jag drar mig från att umgås med folk jag älskar, det dyker bara upp så många möjlighter och hinder på vägen dit! ;)







Syrran gillar också sovmornar ;)
Ha en skön dag allihop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0