Här kommer lyckan för hundar som oss.

Bara jättemysig dag idag med tokbra film på samhällsen; "North country" som  både upprörde och rörde och skapade diskussion i klassen (Åh goa ni!), manusläsning och söknade efter tågljud på youtube - stort tack till alla med tåg-fetisch!

Annars har jag gått på stan och mumlat irriterat över i-landsproblem tills jag insåg hur jävla lycklig jag är som inte har något värre att bry mig om än på vilket ställe jag ska spendera kvällen.
Spatserade även runt med Rickie och Mathilda ett tag och införskaffade mig en blingbling-ring, två fina gerberor (blommor) och en tomatlåda. På något underligt vis bli jag gladare när jag köper något om jag varit irriterad. Lol.
Nu ska jag laga mat och sedan får jag se vart mina spiror bär mig ikväll!

Trevlig Helg!



Här är en glad bild som Mathilda tog förra veckan I en pulkabacke i Bjursele förresten!
Makes me happy! :*



Kommentarer
Postat av: Barryvarry

haha jag läste gerbiler istället för gerberor... Tänkte att nu har bängheten slagit om helt för henne ;)

2012-01-13 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0