Frida, I'm in love.

Dagarna i Bjursele var inget annat än underbara!
Tack mina ljuvliga flickor!!!
Längtar redan till jag får åka dit igen...

Idag har min kära syster fyllt hela 16 år (lillpalten!!!) och familjen har firat henne med gomiddag och tårta!
Tyvärr så hade hon en klantig syrra som råkat radera koden för att kunna hämta ut paketet så Frida får vänta några dagar till på sin älskade serie, förlåt! ... Hoppas på att du älskar mig, iallafall!



Nu har jag landat i lägenheten och försöker packa upp alla saker, städa och plugga manus på samma gång
- totalt bäng och alldeles förvirrad...

Antar att det är dags att ta tag i mitt liv och lämna det ljuvliga lovet bakom mig...!
Hur gick allt så fort???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0