Drop it like it's hot

Gårkvällen blev jätteljuvlig och jag hade det kanoners!!!
Började ju här med märkliga drinkar och fortsatte till Olles med skönt chill tills de mindre snåla människorna dök upp! Vi dansade och sjöng och pyntade toan och jag återsåg tjusigt folk jag inte mött på länge och hade det bara så allmänt kul!
Kvällen slutade upp i min lägga med Josh Groban m.fl och Hannes lagade scones åt folket och vann därmed deras fullständiga kärlek livet ut! ♥ Tack alla inblandade för igår!

(the all-mighty leader!)



Ksenia sov över här och vi har pratat och såsat på ganska länge vilket var riktigt härligt!
Nu har hon farit hem men jag tror att jag ska fortsätta på samma spår ändå!

Har så himla lätt att få söndagsångest i vanliga fall men nu ska jag försöka ge upp med det!
Inget "borde" eller "måste" idag eller må dåligt för att jag sov för länge.
Nä, idag ska jag gräva fram något gott ur frysen till middag och göra något kul,
se p3-guldgalan kanske och fortsätta med bilskivan? Klart jag ska!

Trevlig söndag allihop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0