We're reaching for divinity

Nycklarna tillbaka (thank god!!!) men mobilladdaren borta....hmm.
Tror I'm turning senile.
Tur man har en Mathilda som bjussar på sin laddare i nöden!

Var hos mormor idag och det var väldans trevligt,
käka smörgåsar och var upprörda på det ena och det tredje och så berätta hon om gamla goa dar och lärde mig ett och annat och om livet i största allmänhet.

När jag kom hem kom mamma hit med jääättegod hemmagjord linssoppa och så fick jag en semla också!
Så himla snäll!

Har en så himla tur med min mormor och min mamma!
Verkligen fina är de och sprider så himla mycket kärlek
- verkliga förebilder.
Hoppas att jag fått många fina egenskaper nedärvda från dem,
annars så tänker jag utveckla dem iallafall.







Kommentarer
Postat av: Moster

Ja, din mamma är bäst, jag din, moster näst bäst och mormor hon är bra eller hur.

2012-02-11 @ 16:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0