Varför blir jag inte sådär härligt oansvarig, oengagerad och laidback någon jävla gång!?!

Önska att jag bara kunde läsa böcker, se Battle Royal och äta popcorn tills gryningen
men självklart har jag prov imorgon och den där bokrecensionen som inte är gjord
så jag kan bara int.

Ofta önskar jag att jag bara kunde skita i allt.
Skolka bara för att jag kände för det och göra något kul istället.
Vara fullt medveten om alla läxor som hopade sig men trots det bara titta åt ett annat håll och dansa disco framför spegeln istället. Låta bli att dyka upp när man har grupparbete bara för att man inte har lust och förlita sig på sina kamrater. Bara släppa taget.

Tror att den största anledningen till att jag blir så otroligt jävla irriterad på dem som inte ansvarar för sin skolgång
är för att jag är avundsjuk. Avundsjuk Som Fan.


Arrrrr.Grrrrr.Blääääää.

det blir punkt här.

Kommentarer
Postat av: Mia

Dom borde vara avundsjuka på dig istället! Det tror jag dom är oxå, eller åtminstone kommer att bli när dom fattar lite mer ;)

2012-03-01 @ 00:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0