Tic toc tic toc - love is a clock

Blev plötsligt så himla trött och förvirrad.
Tusen saker i mitt liv som bara snurrar runt runt runt,
massor med borden jag inte gör och stress jag inte kan hantera... jippiekayeymotherfucker!!!!
meeeeeeeeeen
det är tisdag idag, och kramsnö, och Carro var så snäll och gav mig en kopp kaffe så jag blev en människa - tack! och jag och Jessica sjöng duett, engelskaprovet kändes ganska stabilt, det var plättar till lunch och jag tränade igen på Friskvårds imorse vilket var skönt som bara den,
någon som kan hosta upp 1300 spänn till mig bara så jag kan göra det till en vana?

Ska göra bort ett eller två måsten så kan jag fara till Byske sen och bara vara glad!

ÄNTLIGEN kom den här låten upp på youtube så jag kan visa den för er!
Jääättteeebra låt - cellon och grejer! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0