Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

Hej Daniel!

Jag kan än en gång säga att det här med biotittandet var en mycket god idé,
vore mycket trevligt att bekåda någon ny fin film med dig! Ska göra mitt bästa för att leta reda på de där biocheckarna jag fick i julklapp! Hoppas att de inte sprungit bort bara...
Sen så är det ett litet problem. Du vet, när jag glömde min mobilladdare hos dig och fick låna Mathildas typ hela förra veckan? Ja precis, och i tisdags när jag var hos dig och skulle packa ner den i väskan och du sa " Jag har så många såna laddare - ta inte någon som är trasig!". Och jag bara "Nej nej" men Självklart tog jag en som är trasig likförbannat... så har än en gång typ inget batteri på mobilen! Som tur är så har jag ju faktiskt en mobil nu...tur att du hitta den i söndags när jag glömde den under sätet i din bil!!!
Så jag har mobilen avstängd nu men ska försöka ringa dig från någon snäll klasskamrat imorgon när jag slutat (sisådär kvart över tre) så vi kan mötas någonstans i världen. Jag har inte så mycket pengar men har kvar den goa lasagnen som du och din mamma gjort i frysen så den kan vi äta!

Nu vet du i varje fall hur det ligger till kanske!
Lite osäkert jag vet, men jag ska försöka att åtminstone inte tappa bort mig själv innan imorgon kväll.
Måste sluta vara så himla virrig hela tiden!!!
Förvirrar mig själv!

Något som är säkert iallafall är hur mycket jag verkligen älskar dig,
tro mig - it's a lot!!!!

Glöm allt men inte just det för allt i välrden!!!!
Jag glömmer det inte heller, promise ;)

Sov gott och dröm söta drömmar,
vi ses imorgon! ♥ / Elisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0