emeliemittsockersnöre

Tisdagen den sjunde februari tvåtusentolv - en fantastisk dag!
Jag vet inte vad som gjort det men jag har varit så himla glad och bäng hela dagen,
känns som att jag skrattat & slamsat mig igenom alla timmar fram till nu
- men jag har bara haft så kul! Solskenshumör till tusen!

Dock så hände en hemsk grej - Hälsostudion har gått i konkurs!!! :( :( :( :(
Fattar ni!? Inget mer pilates & zumba med Emelie, ingen härlig bastu, ingen styrketräning och inga löpband eller crosstrainers där längre, och jag som trivdes så jäkla bra där! :(
Mitt älskade gym som jag hängt på sen november tvåtusentio.
Så mysigt och gosigt och trevligt det var att gymma där.
Och nu måste vi hitta ett nytt gym att vara på... men men.

Mina och Emelies planer för kvällen är alltså totalkrashade men vi hänger ändå såklart!
Tror ni inte att älsklingen har bakat en prinsesstårta på konditorin som hon skrivit "Ellan" på och tagit med till mig!!!!! = ] =] = ] Så himla gulligt gjort!!!!????! Blev ännu gladare (trots gymincidenten)!!!!!!!

Vi ska sörja över att gymmet gick i komkurs så där passar ju tårtan perfekt som tröstätning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0