Livets glada dagar

Hej Gosegrisar!!!
 
Den här helgen bjöd rentav på dubbelfest skall jag förtälja er!!!
 
Fredag spenderades i Byske med sommarens arbetskamrater där vi splea brännboll, lekte musiklekar och bada badtunna bland mycket trevligt!
 
Glad i hågen (men med en redig huvudvärk....) på lördagen så cykla jag med Mathilda, Carro, Jimmy och Stina ut till Rickie som bjöd på finmiddag på altanen i Tjärn!!! Där blev det hjortron, Spice Girls, dans i Carros skyhöga klackar, skratt och många fula bilder!!!
 
Avrunda helgen med att gosa med Daniel och se serier igår vilket var riktigt mysigt!!! Sen köpte han ju även en blåbärsbakelse till mig - Fatta en BLÅBÄRSBAKELSE!!! Då kan man bara vara lycklig! :D
 
Idag for vi på second hand (införskaffade tyvärr inget...) och sen tog jag tag i mitt liv! Har börjat avliva de köttätande dammråttorna som inte blivit attackerade senast några veckor inna studenten (... usch!) och sökt jobb till tonerna av min gamla tonårskärlek Mika, fint har det varit!
 
Syrran kom även förbi och berättade om sin första skoldag på Gymnasiet... jag blev inte helt oväntat sjukt avundsjuk!! Meeen, nu äre hennes tur med Fredrik, Erika, Susanne, lena, Maggan och Ylva m.flera! :D
 
Och snart ska jag iväg på middag med några fina på Allstar! Blir bl. a att säga "På återseende" till Carro och Stina som flyttar i veckan!!! Sorgligt såklart men KUL att de vågar sig ut på upptäcksfärd!!!
[- och livsnjutare/tidsägare/arbetssökande som jag är så kan jag ju hälsa på dem!!! ;) ;) ;)]
 
 
Btw så har den här gosegrisen glömt sin mobilladdare i Furuögrund (=a place far, far away) och går därför inte att nå förrän typ, imorgon....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0