You say that I'm kinda difficult, but it's always someone else's fault.

ÅH vad det är lov och jävlar vad jag har lovat!!!

Blivit firad av brudar och festat (TAKK), sovit länge, gått på månskenspromenad med Danne, grillat, sprungit (!), träffat min söta mor, far och syster, solat, gått på upptäcktfärd, dragit till BJURSELE - sett film, åkt skoter, åkt madrass, dragit upp en läskig lake, ätit sushi, massa efterrätt & haft det allmänt gött med några vänner! Kört bil och kollat hockey har jag minsann också gjort!

Och idag; i princip provjobbat hela dagen! Det har gått bra, kollegorna har varit jättetrevliga, alla andra också och jag har lärt mig MASSOR så nu är jag fan helt utsliten för min hårddisk typ
....kraschar av för många nya intryck!
Jobb imorgon igen för at fortsätta lära mig och se om det här kan passa mig!

På väg till los jobbos idag hörde jag DENNA på radion med Marina & The Diamonds
och jag gillade den fan från första lyssningen mjau mjau mjau säg jag ba!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0