Repetera mera.

Supersms från fina Mathilda Almgren imorse: (källa Norran)

"Det här händer i kroppen när vi dricker kaffe:
- Levern släpper ut mer socker i blodet så att kroppen får mer energi.
- Förbräningen ökar.
- Vi känner oss piggare.
-Tanke- och inlärningsförmågan förbättras.
-Viss sorts huvudvärk släpper.
-Risken minskar på sikt att drabbas av parkinsons, alzheimers och ålderdiabetes."


Detta känns FANTASTISKT att veta eftersom kaffe kommer att vara min huvudsakliga näringskälla den närmaste veckan!! Idag har vi flyttat in på Nordanå med pjäsen och vad kan jag säga?!

Det är sjukt krävande men får jag bara mat går det bra och det är framför allt ROLIGT
och min klass är bara så - ÅH!!!
Ni gör mig så varm i hjärtat och hjälper mig orka jobba vidare när allt känns som en uppförsbacke!!! ♥

[bild från repet tagen av Jessica:]



nu ska jag ringa emelie!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0