How many times do they have to tell you that it's perfectly fine for you to dance around naked when you're all by yourself?

Förfärligt nöjd med den här dagen så långt!

Taggad på lektionerna och drack Carros ljuvliga lakritste!
Fick ett förvånansvärt bra betyg på filosofitentan, amputerade en klump i magen
samt trotsade skräcken och ringde för att söka praktik!

Förstår inte varför jag envisas med att oroa mig för saker jag ändå kirrar.
Snacka om slöseri med energi!!

..Men jag är glad för jag växte nog minst 2 meter idag - MINST!




nu ska jag dra en trän och en bast,
ska bli så jävla skönt!!!!
...sen ska jag dra en plugg och en runk!
förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0