Fuck you NO you fuck you! :D

Nu är den här känslan här igen!!!!

Just det, DEN!

Den där som tar tag och kramar mig så hårt och gör så att jag bara sprudlar och spritter och jag
bara är lycklig och bäng och inte kan sova!

Har haft en otroligt fin vecka!

Så många fina människor och upptåg har svävat förbi!
Har gungat i en lekpark en sen kväll med en god vän, sett en fantastiskt fin film på bio, blivit klippt och skuren, haft inte mindre än två ljuvliga tjejkvällar, kramats skitlänge med en skitsnygg kille flera mornar, ätit massa god mat, tänkt djupa tankar på filosofin, cyklat fort som fan, kört bil, träffat min familj, fikat hur mycket som helst, skrattat tills jag storknat, gråtit masa tårar, haft fantastiska konversationer, pussat världens sötaste bebis, suttit lutad mot ett träd och blickat ut över älven och dessutom avslutat veckan med säsongens första teparty hos Klarran!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0