Det är inte lätt alltså...

Varför ska det alltid vara så extremt svårt att värma bröd och bullar i micron!?!?
Antingen blir de alldeles kladdiga eller alldeles hårda eller så både och!!!
(skriver jag och slänger en sorgsen blick mot min svettiga fralla som ligger på köksbordet och
krampaktigt klibbar sig fast i träskivan)

Sen så köpte jag typ världens härligaste poncho/filt/franströja idag på Åhléns,
och den är fullkomligt ljuvlig och jätteskön. MEN den är beige!!!
Fattar ni, BEIGE!!!! Alltså den mest opersonliga färgen som finns... liksom varken rolig som orange eller stilren som svart ... så ska jag behålla den eller inte!?!?!

Den här bilden kommer upp när man googlar "beige",
då kanske ni förstår allvaret i det här.........................

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Skämt åsido,
det var en ganska konstig känsla när jag kom på mig själv med att jaga upp mig över en klibbig
fralla och inse att det är mitt största bekymmer för tillfället!
Jobbig för att jag blir upprörd över en sån sak,
men härligt för att jag fan inte har mycket att klaga på just nu!

- Pure awesomeness it is!!! :D

Kommentarer
Postat av: marulda med en mjölig smoothie i munnen

klart du kan ha en beige poncho! Köp galna fjäderhalsband i GAAAALNA färger och ha den till en pokémonfågel-mugg och orangea eller rosa byxor så ser du att det går bra!

2011-09-27 @ 07:28:51
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0