Shake it out!

Fy tusan vilken skön helg!

Började ju i fredags hemma i lägenheten med partylistan på högsta volym och två vackra kvinnor som kastade sten på mitt fönster. Därefter smetade vi på läppstift och traskade till Nordanå och beskådade danföreställningen "Worrydoll" - och jag var otroligt fascinerad av dansarna! Tyvärr så är jag kontrollfreak och vill alltid ha koll på vilken känsla som det är tänkt att jag ska känna när jag kollar på något, och jag fick ingen särskild feeling! Men antar att om koreografen ville förmelda "förvirring" så lyckades han riktigt bra! Även om det inte blev min favoritföreställning så var det väldigt underhållande och intressant så jag var glad. Därefter drog vi vidare till Mias nya, fantastiska lägenhet där vi förfestade och vid tio begav vi oss mot coasters för att lyssna på Uni Foreman - och de var som vanligt ljuvliga! Träffade dessutom riktigt härligt folk där!
Sedan blev det mer vin hos Mia för att tillslut besöka Olles! Och där var det hålligång må jag säga! Bra stämning, skönt folk, nica band osv osv - jag hade det hur jävla awesome som helst helt enkelt!!!
Kvällen avslutades i lägenheten med två (!) partypojkar som snarkade/snussade om vartannat hela natten!

Särskilt tack till dessa vackra ljuveldruvor som jag sällskapade mig hela kvällen igenom tillsammans med;

 





Vaknade upp på den soliga lördagsmorgonen med ett förvånansvärt piggt humör, och blev hämtad av mamma hem till Byske där jag umgick med henne, mormor och Frida! Fick mig bl. a en riktigt skön promenix med syrran för att återhämta lite borttappad tid - fint! Sedan kom pappa och Razze och vi åt jättegod middag! Lite senare dök även Danne upp och vi såg på tv allihop och hade det mysigt. Kring nio begav sig jag, Danne, pappa och Razze hem till Norrlångträsk där vi käka chips och såg en riktigt intressant tysk film som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på idag!

Tog sovmorgon imorse och vaknade + åt frukost med min fräscha karl och sedan skjutsade han mig till jobbet.
När jag kom hem stekte jag palt like a boss, såg tv med pappsen och sedan övningskörde vi till stan och handlade
- och det gick riktigt bra faktiskt!

Fest och en hel massa chill med människor som jag tycker så mycket om
passade perfekt och kändes välbehövligt efter en hektiskt vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0