Linköping rules!!!

Efter ett hejdå till släktingarna, ett oväntat men jätteroligt fikande på Sergels Torg med Mathilda och en tågresa så anlände jag till Linköping! Felicia och hennes David mötte upp mig på stationen och så åkte vi hem till deras jättefina lägenhet, fikade bullar och tokgod chailatte som Felicia gjorde, handlade och svängde ihop en riktigt supergod middag! Därefter förberedde vi oss för utgång med lite dans och drinkar och till sist gjorde vi Linköping osäkert! Riktigt spännande var det! ASMYCKET folk och ett riktigt härligt ställe hittade vi till så kvällen/natten blev jättekul!! :D
Några bilder från innan vi drog ut;
Idag har vi haft världens chilldag med sovmorgon, lång frukost, film, pizzakäkande och så har Felicia fixat mina naglar så att de ser snygga ut för en gångs skull! Nu blire ännu mer fredagsmys!
Jag har helt enkelt en awesome time här!

Kommentarer
Postat av: Davitzo

tiden måste verkligen ha gått fort om du trodde att det fortfarande var fredagsmys på en söndag ;)

2011-10-31 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0