Friday's never hesitate

"Friday - I´m in love" spelas på hög volym ute i köket och pappa diskar i kallingar och hatt och visslar glatt ikapp!
Och den bilden beskriver den här dagen så här långt alldeles perfekt!

Den här dagen blev precis lika härlig som jag önskat mig!
Solen skiner och luften är frisk.
Tog bussen ut till skogen i morse och drack te och käka limpmackor med ost och gurka tillsammans med pappa
och kramades med Razze efteråt. Skrev klart filosofin, ringde kvinnan på praktiken för några sista frågor
och till sist fick jag på mig stövlarna och gick ut i skogen och hittade två nya favoritplatser,
mina skatter i världen! Hade saknat det så ofantligt mycket!

Jag och träden dansade ikapp och solen skrattade åt oss.
Var glad ända ner i magen och blev lättare för varje nytt andetag.
När jag kom hem dansade jag och pappa till "Visit to Vienna" och  Razze ville också vara med.

En dag värd att minnas!


- Och en plats värd att älska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0