Det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin.

Precis när jag skulle göra middag tidigare idag så ringde mamma och frågade om hon fick komma förbi och hälsa på!
Jag blev tokglad såklart och bjöd på improviserad pizza som faktiskt blev helt okej.
Alltid fint att umgås med dig mamma - du är så mycket mer än ljuvlig! ♥

"Visa vid vindens ängar" ;



När hon körde hem så tog jag tag i saken och har nu totalstädat lägenheten vilket känns otroligt skönt!
Blev nåååågot purken när jag upptäckt att någon köpt "mina" blivande martens på Tradera...................
Men jag antar att det kommer fler tillfällen, nästa gång kanske det finns svarta med blommor?

Börjar först kl.13.00 imorgon så nu ska ja krypa ner i soffan med te, glass och passionsfrukt och götta ner mig i någon serie och sedan sova sött som en karamell.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha, om det är någon som kan sova "sött som en karamell" så är det du! :)

2011-10-11 @ 01:18:59
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0