Viva la vida!

Efter att få ha vaknat upp bredvid en mjuk och mysig man, haft en körlektion som jag känner mig riktigt nöjd över och en skoldag som enbart bestått av teater, fina klasskamrater och pizza så kan jag verkligen inte klaga över den här dagen! Ska fortsätta den med manusläsning och ett nytt te med ingefära i.
Hörde nämligen att ingefära är bra för halsen men vet inte riktigt vad jag ska göra med den.. skära ner några klumpar i teet eller ba svälja den hel? Ska klura på det där! xD

Har tidigare i veckan varit ganska stressad över pluggandet som översköljt mig som en våg efter lovet men tack vare att jag fick plugghjälp av Daniel (tack!) igår och en möjlighet att göra bort skolarbete imorgon pga en inställd lektion så blev allt plötsligt mycket lugnare! HALLELUJAH!

  <--------- Tagga!! ;)

Kommentarer
Postat av: Alma

Riv ingefära och lägg i kokande vatten tror jag är ett bra sätt att gå till väga! :) Annars kan man skiva en bit och tugga på :)



Fast ja, det finns nog inget rätt eller fel, haha :)

2011-11-10 @ 21:35:52
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: Tild!

RIV INGEFÄRA

Det är rätt starkt!

2011-11-11 @ 07:29:18
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: Johanna Ågren - En ryttare, en dröm!

Hej ville bara säga att din blogg är jättefin, kika gärna in hos mig så kanske vi kan följas på bloglovin? :)

2011-11-11 @ 08:14:54
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0