Reach out and touch me

Dag tretton - vad jag gillar med mig själv:

Det jag gillar mest med mig själv är att jag är bra på att ha en bra attityd till det mesta och även vanligast ser saker från en positiv synvinkel, samt är en allmänt trevlig typ! Jag tycker även att jag är bra på att visa uppskattning och kärlek till människor i min närhet! Jag är också ganska duktig på att ta tag i saker som känns jobbiga för mig och att vara kreativ! (framförallt när det gäller teater och matlagning!)

Det som jag dock gillar mest med mig själv är just det faktum att jag gillar mig själv! (Tål att tilläggas att jag självklart gillar att jag tagit mig tid att verkligen gilla mig!)
Ibland blir jag ju lite less på mig själv, men jag tycker allmänt att det är roligt att hänga med mig själv hela dagarna. Jag tycker om mig hur äcklig eller trött eller jobbig jag än känner mig,
för jag är ju en jävligt nice brud liksom, bra och ljuvlig precis som jag är! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Helt underbart ljuvlig är vad du är! Kram :)

2011-11-30 @ 20:17:19
Postat av: tild

Fan-tastisk!

2011-11-30 @ 20:33:08
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: em <3

du är fin som du är, även om du har tops lite överallt! ;)

måste tillägga att det var ett bra val att ta tops och inte pommes som vi har gjort.. ;)

2011-11-30 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0