tjugotredje november

Ett ögonblick värt att minnas:

Galet svårt! Har så många fina minnen som är värda att spara i huvudet...

Men skolavslutningskvällen i somras var så sjukt ljuvlig! God mat och pussar av Danne, häng i bussen med några favoritbrudar, solsken och varm luft, en blomma i håret, cocobahia-drinkar, ljuvlig klassfest med underbara klasskamrater, en spännande färd till bonnstan och till sist en massa fantastiskt folk när jag var på plats!
En kväll som andades sommar, ungdom och frihet!






Självklart kommer jag aldrig glömma båtturen i Turkiet heller! Strålande sol, underbara mustiga pirat-värdar, mina vackra vänner, bedårande hav, absolut avslappning, god mat, gratis glass,dunkadunka, hopp från båten, sitta på relingen och bara njuta!!!



Sedan så kommer jag förstås aldrig glömma den magiska kvällen i januari för snart tre år sedan när jag fick kyssa min drömprins för allra första gången under den där gatlyktan bland alla vackert virvlande snöflingor! ♥
Blir fortfarande alldeles varm i kroppen av att tänka på det! (såhär på pricken 34 månader senare!)

Du är precis lika fin då som nu;



Kommentarer
Postat av: Alma

Sv: Åååh, dit måste jag åka! ;) hihi, gingerboys <3

2011-11-23 @ 18:11:29
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0