Took my life from negative to positive and I want y'all to know that. So tonight - let's enjoy life!

Dag 4; en resa jag minns.

Jag älskar att vara på resande fot och har så många otroligt fina minnen från mina senaste resor, så jag berättar om flera istället för att välja en - och passar på att bli sådär galet nostalgisk under tiden!!

I augusti förra året var jag i Kreta med Daniel, Ida och Aron.
Det var en jättehärlig resa där jag från början var lite osäker eftersom vi var där utan vuxna (för mig var det första gången jag reste utan målsman) - men det var så otroligt befriande och skönt! Det var en otroligt varm vecka så vi spenderade den mesta tiden i och runt polen samt vid baren där vi pratade med den härliga ägaren. Jag minns att vi åt god mat varenda dag, att folket var jättetrevligt (utom en jävligt läskig servitör!) och att jag hade en amazing time med tre helt fantastiska människor! Kommer aldrig glömma de härliga dagarna och våra upptåg i baren sista kvällen!



I maj i år åkte jag och fem otroliga brudar på värsta tjejresan till Turkiet!
Där fick vi se Turkiet i alla väder, upptäcka smygfotande turkar, åka piratbåt, träffa massvis med festande studenter och jag tappade även rösten tredje kvällen och fick inte tillbaka den förrän jag var hemma. Jag minns också att jag dansade som aldrig förr, varenda kväll - nästan nonstop!
Självklart var det även fantastiskt att spendera veckan med mina fina vänner!!





I somras åkte jag till Storsjöyran i Östersund och där fick jag träffa min ljuvliga släktingar, umgås med några fantastiska personer, se massa otroligt bra band och artister, träffa mängder av nya, härliga och konstiga människor, vara med om märkliga situationer och njuta av det fantastiska vädret!



Några veckor efter Östersund så for jag och två goa girls på Göteborgstripp!
Vi shoppade som galningar, åt och fikade så ofta vi kunde, upptäckte staden och lite av utelivet, träffade Simon och var en regnig men rolig heldag på Liseberg, träffade extremt många trevliga göteborgare och , hade mysiga glee-kvällar på vandrarhemmet och gjorde hemliga aktiviteter i parken. Det kändes som att tiden bara sprang iväg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0