There's no place like home

Igår steg jag och Felicia upp med tuppen (tyckte jag iaf!) och styrde kosan in mot fina Linköping centrum för lite ärenden på stan, och självklart hittade jag en massa grejer som jag köpte!
Sedan åkte vi hem till lägenheten, käkade och packade (Felicia fick tas till som hjälp för att brutalt få igen min resväska!) för att sedan bege oss mot stationen för den hyfsat långa resan hem.

Vi kikade på Glee, Little Britain och pratade med flera nya människor!
Det är faktiskt en av de grymmaste sakerna med att åka tåg tycker jag, att för kanske bara en gång i livet stöta på personer som man aldrig skulle träffa annars och ha roliga samtal med dem, även om man inte ens presenterar sig med namn. Men givande - det är det absolut!

Hemma i skogen nu med hunden och katten,
och trots de helt fantastiska dagarna jag har bakom mig så känns det väldigt skönt att vara hemma igen!

Har segat mig i soffan framför smöriga serier med mjukisbyxor och tröjan bakochfram
= lov ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0