Strö lite socker på mig jag tänker växa.

Åh sicken fin dag det varit idag!

Vi kommer någonvart med Strindberg och har roligt under tiden, jag fick veta att jag skickat ett väldigt ...spännande(?) sms till helt fel person och det var faktiskt riktigt skoj, jag kunde grejer och tog i som fan på sånglektionen, jag kirrade körlektionen like a boss, laga en smaskig köttfärssås och droppa strömmar av tårar i den eftersom jag såg på Grey's samtidigt - så sorgligt och vackert jämt att jag dör!!!!! (samma med extreme home makeover!) prata med min man och smidde härliga planer, plugga teori like a... not a real boss och träna som en tomte!

Skönaste känslan måste ju vara när man slänger på en slev vatten på bastuaggregatet och värmen sköljer över en som en mjuk, avslappnande våg.
Jag har även ägnat mig åt intressant läsning och förstått att jag behöver mer yin i mitt liv,

därför ska jag ta till mig lite Eva och varva ner nu, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0